wtorek, 20 listopada 2012

Prolog.

  
 Obudziły mnie promienie słoneczne wpadające przez duże okno w moim pokoju , przetarłam lekko oczy ciągle je mrużąc spojrzałam na zegarek . - 8:00 .! O fuck  Jessi mnie zabije pomyślałam  , wygrzebując się z mojego jakże wygodnego łóżka które przyciągało mnie jakby było na magnetyzowane . Wzięłam szybki prysznic , wysuszyłam włosy i związałam je w niedbały koczek .Przypudrowałam lekko policzki i podkręciłam długie rzęsy zalotką , usta lekko musnęłam pudrową szminką . Nałożyłam na siebie biały za duży sweter , czarne rurki i  brązowe kozaki. KLIK Psiknęłam się jeszcze  Avril Lavigne i zbiegłam na dół szukając mojej torby do szkoły . Zajrzałam do sypialni mamy , ale jak zwykle ubiegła mnie wstając wcześniej , zapewne pojechała przed pracą na drobne zakupy do spożywczaka. Zwinęłam ze stołu drobne na lunch i  chwyciłam za płaszcz . Wyszłam z domu  zamykając za sobą drzwi na klucz. Usiadłam na ławkę w ogrodzie czekając na przyjaciółkę , umilałam sobie czas muzyką płynącą do mnie przez czarne słuchawki .

                                                                          KLIK



A więc to ja Rosalie ,ale przyjaciele mówią na mnie Roze (Rołzi) to znaczy tylko Jessi tak się do mnie zwraca

inni ludzie lubią mnie nazywać Rosalie sądząc , że brzmi to wyniośle i elegancko . Często śmieszy mnie

wymowa tego imienia przez niektórych nauczycieli w mojej szkole .Mieszkam w Holmes Chapel w Angli mam korzenie Polskie i uwielbiam ten kraj bo mieszka tam moja babcia a teraz także mój brat który znalazł sobie tam dziewczyne i spodziewa się dziecka. Jest starszy ode mnie bo ma już 25 lat więc to dobry czas na założenie rodziny .Zawsze się dogadywaliśmy więc trudno mi było się z nim rozstać , ale wiem że jest w dobrych rękach . A ja zawsze pozostane jego małą siostrzyczką .


Mam 17 lat już za 2 miesiące kończe 18 i nie mogę się doczekać  , bo wraz z Jessi przeprowadzę się po wakacjach do Londynu i zacznę studia muzyczne  na uniwersytecie  Oxfordzkim  . Umiem grać na gitarze ,pianinie , skrzypcach i troche śpiewam . To moje marzenie aby skończyć tam studia więc jeśli mi się uda  to będę najszczęśliwszą osobą na ziemi .Jessi chce zacząć nauke w szkole tanecznej uczyła się tańczyć od kąd pamiętam razem jeżdziłyśmy na prywatne lekcje .

Mieszkam z mamą , tata odszedł od nas  i nie wiem gdzie jest bo porzucił mnie  ,brata i mamę , naszczęśćie moja rodzicielka dała sobie rade i nie podawała się . Została burmistrzem Holmes Chapel i  od 3 miesięcy spotyka się z  niejakim Wiliamem jest policjantem w naszej miejscowości i oboje przypadli sobie do gustu   . Cieszę się że jest szczęśliwa chociaż na początku buntowałam się i nie chciałam słyszeć o żadnych facetach w domu .. mama postanowiła odczekać  i czas zrobił swoje bo zaakceptowałam Williama i po moim wyjeżdzie do Londynu ma on się wprowadzić do mamy by nie była sama . 

Wszystkim się układa tylko ja jedna sama , nieudane związki kończyły się na tym , że żadnego z tych chłopaków nie kochałam .Spotykałam się z nimi bo brakowało mi potrzeby bliskośći .Ale ostatnio coraz częściej myśle o nim .. o moim przyjacielu a raczej byłym ..przyjacielu .
 Cholera czemu ja o nim myślę !


                                                                           *******


Hey powróciłam z nowym opowiadaniem , trudno mi było zacząć tamte .. Więc odwiedzajcie mnie tutaj może te będzie lepsze .. One direction wciąż mam sentyment do pisania o nich więc  miłego czytania o 5 cudach świata .



Bohaterki. 

                                                                  Rosalie Menet 
Ma 17 lat i mieszka wraz z mamą w Holmes Chapel w Angli .
Dziewczyna spokojna i utalentowana .Umie grać na skrzypcach , gitarze i pianinie . Oprócz tego ukrywa swój przepiękny głos . 
Czy dziewczyna w końcu się zakocha , czy jednak wyjedzie z niepocieszonym sercem ? jak potoczą się jej losy... zaglądajcie a się dowiecie.


Jessi Albeden 
Najlepsza i jedyna przyjaciółka Rosalie .Jest przeciwieństwem
Rozi .. lubi się bawić i szaleć . 
Jej pasją jest taniec i marzy o wystąpieniu w teledysku . 
Jeszcze nigdy nie była w związku . Czeka na tego jedynego 
Kogo wybierze ? 



                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz